Esküvőnkről

Történetünk

Nyolc éve ismerkedtünk meg, március 29-én szerdán éjszaka a Sing-sing diszkóban.
Geri: véletlen volt a találkozásunk, hiszen nagyon sokat táboroztam akkoriban és pont két edzőtábor között mentem el kikapcsolódni.
Nóri: egy laza, beülős koktélozást tervezetem a barátnőimmel, Zsófival, Anitával és Gabival. Aznap este az egyik barátnőmnél aludtam és mivel ő a Sing mellett lakott, megbeszéltük, hogy bemegyünk és teszünk egy kört. Közben összefutottunk egy fiú ismerősünkkel, aki csatlakozott hozzánk. A Singben a bizonyos "első körben" láttuk meg egymást Gerivel. Már az első pillanatban felfigyeltünk egymásra!

Két óra intenzív vigyorgás után nagy nehezen leesett, hogy azért nem jött oda hozzám, mert azt hitte, hogy a velünk lévő srác a barátom… Ebből kiindulva gyors megkértem a srácot, hogy tegyen egy kört és hagyjon minket egyedül.
Geri: Kis idő múlva oda is léptem Nórihoz, bemutatkoztunk egymásnak, beszélgettünk és rá négy napra újra találkoztunk és minden ment a maga útján, és így is maradt a mai napig!
Röviden ennyi! Sok mindenben hasonlítunk, imádunk kirándulni, nyaralni, sportolni, filmet nézni, barátokkal lenni! Persze, van amiben különbözünk, de kiegészítjük egymást.
Nóri: Én a hirtelen, bőbeszédű, Geri a csendes, megfontolt! Én a sokáig alvó, hamar fekvő, Geri a későn fekvő korán kelő. Egyik kedvenc időtöltésünk a nyaralás, a nászutat még nem döntöttük el, hogy hova és mikor megyünk, de az biztos, hogy valahová a tenger mellé. Hamarosan szeretnénk kisbabát is, így minden erőnkkel azon vagyunk, hogy megalapozzuk jövőnket anyagilag és szellemileg.

"Mi nem hirdetjük fennen, hangos szóval,
Csak Te, csak én, örök és holtomiglan,
Mi megpróbálunk csendben boldogok lenni,
Lelkünkben mélyen őszintén, igazán szeretni."
/Stendhal/

A lánykérés nem volt egyszerű feladat Gergőnek. Én vagyok az, aki mindig mindenről tud, tudni akar, megsejt. Ezért szeretett volna egy olyan szituációt teremteni, amikor eszembe se jutna az, hogy meg akar kérni. Erre 2012. december 26-án került sor, amikor is a karácsonyi rohanásokból, családi ebédekből szegedi otthonunkba térve elkezdtük nézni a Holiday című karácsonyi romantikus filmet. Amikor ennek vége lett, Gergő elfordult. Azt hittem a távirányítóért nyúl, de visszafordult egy kinyitott kis gyűrűsdobozzal! Egy dolgot be kell vallanom.. Ennél jobban nem sikerülhetett volna meglepnie, hiszen pont egy sima hétköznapi szituációban nem számítottam rá!

Menü

- Tanyasi és Gyöngytyúkból főzött leves, csigatésztával, húsgombóccal
- Szürke marha pörkölt, galuskával, sósburgonyával
- kovászos uborka, káposztasaláta
18:30-19:00 érkezés az étterembe
20:00 vacsora

Az esküvőről

Úgy döntöttünk, hogy 2014. július 19-én örök hűséget fogadunk egymásnak. Elhatározásunkra Isten áldását 17 órakor a békéscsabai Páduai Szent Antal Római Katalikus templomban kérjük. A hivatali pecsétet 18 órakor a Békéscsabai Polgármesteri Hivatal Házasságkötő termében kapjuk.
Reméljük, hogy osztoztok örömünkben és megtiszteltek minket jelenlétetekkel mindkét ceremónián, valamint az azt követő ünnepi vacsorán a Fiume Étteremben.

Első hely, ahol találkoztunk

Sing - Sing Music Pub, Szeged
2006.március 29.

Első randink helyszíne

Tiszai árviz, Szeged
2006. április 2.

• Lépj kapcsolatba velünk!

Bármilyen jellegű kérdésed merülne fel, kérjük ne habozz, keress fel minket!
    Telefon (Nóri) : +36 20 319 6280
    Telefon (Geri) : +36 20 558 9163
    Email: noriesgeri@gmail.com
    Website: www.nori-geri.hu

• Galéria

• Jegyesfotózás

2014.04.20.

Az alábbi mappában megtekinthetitek a jegyesfotózásunk képeit, és SlideShowba történő összefoglalását!

• Kreatív fotózás

2014.06.05.

Az alábbi mappában megtekinthetitek a kreatív fotózásunk képeit, és SlideShowba történő összefoglalását!

• Az esküvőről

Úgy döntöttünk, hogy 2014. július 19-én örök hűséget fogadunk egymásnak.
    Visszajelzést kérünk a 06-20/3196280 telefonszámon.